Huisregels
Afspraak maken
- Bij het maken van en afspraak stemt u automatisch in met de Algemene Voorwaarden en huisregels van Barbier Kerels.
- Afspraken kunnen enkel en alleen online via barbier-kerels.nl, telefonisch of bij binnenlopen gemaakt worden, alle andere manieren zoals via; Facebook, SMS, WhatsApp, en email worden niet in behandeling genomen.
- Kom als je tijd hebt. Of kom niet. Haast past eenmaal niet in een barbershop. Wij willen goed werk leveren en dat kan niet als jij om de haverklap zenuwachtig op je telefoon zit te kijken hoe laat het is.
- Als u een afspraak heeft, kom op tijd. Graag 5 minuten voor aanvang aanwezig zijn.
- Houd rekening met een eventuele wachttijd.
Voorwaarden afspraak wijzigen en / of annuleren / NO Show / Te laat
Onze voorwaarden voor een afspraak wijzigen, annuleren of no show of te laat komen zijn als volgt:
- 24 uur voor de afspraak: Als een afspraak 24 uur voorafgaand aan de afspraak telefonisch, per voicemail of e-mail wordt afgezegd, brengen wij geen kosten in rekening. Wij hebben dan de mogelijkheid iemand anders in te plannen op het vrijgekomen tijdstip.
- Binnen 24 uur voor de afspraak: De kosten wijzigen of annuleren zijn 50% van de besproken behandeling
- No Show (niet komen opdagen), afspraak vergeten of te laat: het volledige tarief van de besproken behandeling wordt in rekening gebracht.
- Barbier Kerels is telefonisch te bereiken op 06 133 731 73.
Te laat?
Als je het niet redt om op tijd te komen bel dan: 06 133 731 73. Als je meer dan 10 minuten te laat bent dan kan het voorkomen dat wij deze als extra tijd in rekening brengen. Jij vindt het toch ook niet leuk om te wachten omdat de klant voor jou te laat was?
Maar dat overkomt een echte Kerel natuurlijk nooit...
Betalen & Retourneren
- U kunt alleen contant of per pin betalen, het is dus niet mogelijk om bijvoorbeeld per Credit Card of per bankoverschrijving uw behandeling of producten te betalen.
- Wilt u producten bestellen dan dient het totale bedrag, incl. de verzendkosten van PostNL, bijgeschreven te zijn op de rekening van Barbier Kerels alvorens het wordt verstuurd.
- Producten zoals; shampoos, conditioners, styling producten, baard producten en snorren waxen, scheer producten, cologne’s en aftershaves kunnen niet geruild worden vanwege hygiënisch oogpunt.
Foto's en video opname
- Het is verboden om zonder toestemming van Barbier Kerels foto’s en/of filmmateriaal te maken van het interieur, klanten en personeel.
- Tevens stemt u er mee in dat u bij betreden van het pand Barbier Kerels gefotografeerd en/of gefilmd kunt worden.
- Bij het betreden van het pand van Barbier Kerels doet u alle afstand van de aan het portretrecht hangende rechten en staat u toe dat Barbier Kerels het gemaakte beeldmateriaal mag gebruiken voor zowel bedrijf- als privé doeleinden en dat deze getoond mogen worden op alle bekende sociaal media.
Normen en waarde
Ook in barbershops is de gentlemen’s code van toepassing
- Iedereen is welkom bij Barbier Kerels, echter worden er geen vrouwen geknipt.
- Heb geduld. Wij nemen ook de tijd voor jou.
- Behandel elkaar met respect en handel ook zo.
- Houd rekening met andere gasten en laat iedereen in zijn waarde.
- Oordeel en veroordeel niet te snel.
- Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet gij dat ook een ander niet.
- What happens bij Barbier Kerels stays bij Barbier Kerels
- Zet uw mobiele telefoon of andere apparatuur die hinderlijke geluiden of signalen kunnen geven uit of op stil.
- Het is op dit moment een trend om alcohol te schenken bij de kapper. We zijn een barbier en herenkapper geen café.
- Haar knippen is niet zoals een auto of een maaltijd. Als we eenmaal begonnen zijn met knippen, is het haast onmogelijk om van gedachten te veranderen.
Tot slot: Is het erg als je niet praat zijn tijdens het knippen? Dat is helemaal niet erg. Je moet gewoon doen waar jij je fijn bij voelt. Soms ben je niet in de mood en dat is prima. Wij zijn zelf ook niet altijd in de mood.
Klachten of ideeën
- Het kan een keer gebeuren dat het eindresultaat net iets anders uitpakt dan je had gehoopt. Wees gewoon eerlijk en zeg wat er beter kan. Wij zijn pas tevreden als jij ook tevreden bent.
- Heeft u op- of aanmerkingen, klachten of ideeën met betrekking tot Barbier Kerels? Laat het ons dan weten!
- Bent u ontevreden over uw behandeling en wij komen er als Kerels onder elkaar niet uit? Bekijk dan het 7 stappenplan van de Brancheorganisatie ANKO om tot een goede oplossing te komen. Barbier Kerels is aangesloten bij de ANKO.